Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Στον ΠΑΣ Γιάννινα ο Αμπάρης

Την απόκτηση του Γιώργου Αμπάρη ανακοίνωσε ο ΠΑΣ Γιάννινα.


Με ανακοίνωση που εξέδωσε η ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα ενημέρωσε για την απόκτηση του Γιώργου Αμπάρη.  
 
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
 
«Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον τερματοφύλακα Γιώργο Αμπάρη».
 
Μετά την υπογραφή του συμβολαίου του ο έμπειρος τερματοφύλακας δήλωσε ....στο pasgiannina.gr:
 
«Είναι τιμή που ανήκω και εγώ στην οικογένεια του ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ. Εύχομαι να έχουμε μια καλή χρονιά  με υγεία και πίστη στις ικανότητές μας,  ώστε να καταφέρουμε να πετύχουμε τους στόχους μας. Ευχαριστώ τον πρόεδρο, κο Χριστοβασίλη,  και τον προπονητή μου κο Παντελίδη για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν. Ο ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ είναι μια ομάδα με διάρκεια στον χρόνο και στον χώρο της superleague. Έχει πολύ κόσμο που τον στηρίζει και τον ακολουθεί παντού ενώ παρουσιάζει πάρα πολύ καλό πρόσωπο τόσο σαν σύνολο όσο και σαν ομάδα».
 
Για την παρουσία του στο εξωτερικό: 
 
«Είχα μια πολύ καλή παρουσία και εμπειρία. Γνώρισα ένα διαφορετικό από το δικό μας πρωτάθλημα και μόνο θετικά έχω αποκομίσει από την εκεί παρουσία μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου