Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

ΠΑΣ Γιάννινα: Ανακοίνωσε Κρητικό


ΠΑΣ Γιάννινα: Ανακοίνωσε Κρητικό | onsports.gr

Στον ΠΑΣ Γιάννινα θα αγωνίζεται ο Τάσος Κρητικός για τα επόμενα τρία χρόνια όπως ανακοίνωσε ο σύλλογος της Ηπείρου.
Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Τάσο  Κρητικό για τα επόμενα τρία χρόνια».
Την ίδια ώρα ο νεαρός ποδοσφαιριστής τόνισε στο επίσημο site της ομάδας: «Ευχαριστώ τον πρόεδρο και τον προπονητή μου που με εμπιστεύονται και μου έδωσαν την ευκαιρία να αγωνιστώ στον ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τον προπονητή μου στην Λάρισα τον κο Τίμο Καβακά και τον γενικό αρχηγό κο Μίμη  Τσακμακίδη που πίστεψαν σε μένα και μου έδωσαν την ευκαιρία να γίνω επαγγελματίας  ποδοσφαιριστής,  αλλά και όλους τους φιλάθλους  της Λάρισας για την αγάπη που έδειξαν στο πρόσωπό μου όλο αυτό το διάστημα που αγωνιζόμουν στην αμάδα».
Ο Τάσος Κρητικός Γεννήθηκε στις 25 Ιανουαρίου 1995, έχει ύψος 1,80,  και αγωνίζεται στην θέση του δεξιού και αριστερού εξτρέμ.  Αγωνιζόταν στην  ΑΕΛ στην οποία εντάχθηκε το καλοκαίρι του 2010 στην  ομάδα των Νέων και  τον Φεβρουάριο του 2013 προωθήθηκε στην πρώτη ομάδα, υπογράφοντας επαγγελματικό συμβόλαιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου